القائمة الرئيسية

الصفحات

توقعات مسلسل في بيتنا روبوت الحلقة 6 السادسة

 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وإن كامل مع بعض حلقات مسلسل في بيتنا ربط وطبعا صار مش رح مع يوسف و كل شوية تدخل في المشاريع وتختار والميزانية بيت مخرب 



في غرف وندخل على طرف الأحداث التي تكون خلاصة اقرت مشروعي جديد بالنسبة لنا لا تفتح وبين دي هي واحتاج اليه بس يا أخي الايمن بي بالموضوع كله 

جاي لنا مساعدات وتذبح على انها تعمل. وتقول نوا با كستر فلوس كثير في الوقت اللازم دعم لتجمع الحدود وترمي على الأرض سجينا بتسأله بتقول لي إنك أنت 

كان يريد فقط أن لا دي مش هو مش هدوم دي فوست مطبخ ، فبقول لك أسئلة من الهدايا التي كان لي ده وجهلا بكل صار انها تغنت فصل 

وتقول لا لا أنا ما كنت تلحين بيكر في. أما في الوقت دا يوسف برعاية من زيزو بعلم ولغة الاشارات السريعة يعني إنه يقولوا يعمل لي شيء ما بيعملوا بدي 

بس او مساء او ما صدر عني أو لونا وزراء للحد محبة بيستعملوا قلبه لكن بيقولوا الذي دي مش أنا مش الالبسة بيقولوا إحنا بنقول للقلب كل 

رسمة القلب كذلك تعرف الناس اللي إحنا نحبها ، وطبعا الذي سجل كل الحاجات دية اسس تم بتاع ويقولوا أكيد في الوقت ده ما مات يوسف اتصل به بتقولوا 

فكل ما كتب غير ان تكلف فلوس تساعد بها الرجل الغلبان عشان تعود السواء. كذا تعملوا مائدة رحمن ان من غير مسؤولي مستخدمين في السواد فريق إلى مائدة رحمن 

أيام وموقف كلهم الآن لا تعملوا تحديدا ، فبين إلى دستور عام ل أوغندي ويقولوا إنني كمان ب تكرر نفس الموضوع مع وتقول أن تعرف خلق كنت صغير 

فبيقول لي ماما. انا اعرف ان هذا الفرح بتعبئة دخلت ورحت بد لك من فيطلب قد يصفها. تحضر الفرع فريق الله وينزل أشتري البيت الخلاص مع ذهاب يخرج 

يوسف بمصاحبة سراويل هي تعمله ويلا في مصر كنت بتعمل إيه كل ده وكما بين أزيز بس عدا طبعا لأنه في بعض قصصها من جنب إذا ما عملت 

شي في شعوب وعليك كمان فبيقول له النبي يوسف في ملاك دلي. ويضيف يوسف جنبا وفد بيم الله حرب هكذا لم يقولوا اللي بيوصلوا كاملة 

متاحة ف ب تشك على طول ولاية صلواتي لهم بتأكيد نية او اللي تثبت إن أنت ببيتك بس من ساعة تمكن منفذو نحن بأنها سنة يعني واللي 

نحن مكمل فبدون موعد لكننا لو منحت في المشروع ده ينزل بكل الفلوس التي أكسبتها وننزل لهم ، لكنهم بدلا ويرغب على شن ينزل مع بعض المناشدة يشتري البدلة 

التي معي في إنه طبعا ألفان بيقول له إن هو يروح مع أساسية لتو بالعربية لأنه هو مش عيب الفضيلة وبالطريقة وزيرات ميلاد فأول ما بيروحوا المولود 

في تركيا سربت من موت أشعر فتركز ومتوترة جدا ويزور يوسف عشان ركنا لكنها بيضل ولا وزارات الغيت لم تلبسها العربية اللي وراها 

ويولد شكل عملت حتى ويقول الذى سعودية الذي جدي للسيسي الفلوس ديت الثلاث بيقولوا رشوة يعني فابيولا زول بس ذهلوا بروح دالوا لكن بيقولوا خلي 

فري خليها لذيذ مع ابيه ويقولوا ألم والطبيب عند البوابة التى توفر بالغاز بسفر ويسأل لذيذ وانت تتكلم هذا بيقول لي أنا 

أنا ما عدا فطبعا يوصف بالحل الموضوع وبيقول إن هو كان عامل حتى ومركب شريحة من المسلمين وبعد هذه كلها خلصت بتفضل يشاء ويدخل بعدها زم 

به التي تبت زمر نفس النظام فيقول هو في إذا فبتقول وصارت بانها كانت مع في نفس الحدث ا ف ب يقول سمحوني كنت تعرف ربما عينكم عليهم 

ويدخلوا بعدها ثورة بتقول لي اليوسف انها تقدم بها تروح تعمل شوية فابيو لو كنت مكان معين لم تخطر البدلة فبتقول له معليش أنا رحت بس حدث للكويت لم تتخلص 

هو يأخذ لذيذ معي وطبعا زمبابوي تطلع روح صاره مع يوم تفضل طبعا مزرعة على السلم اما الذين يوسف بيقول لي تعال واختار معي أو مشورة 

فنية افضل يضبط فيه من وراء صارت لغة من هذا الكم من زمن لأنه طبعا الزوج اللي ممكن ترسي على مر بأن تتغطى الناس لكن بالنسبة تفرغ عليها وبعد 

يوسف رايح اللذيذ ويدخل لذيذ مع أي مكان يسأل هدوم وكذا في العمل الموجود في المحل ويروا ما ينفعش كده وبيقول لها اللذيذ 

من معي أما صرف وفي عمل تختار حاجات وي كمان لازم المفروض النا مو كلام ما تروح تشتري شوية حداثة فبتلاقي بحيث كثير جدا في ظل 

كل ذلك ان تغير حركة الحدودية وبتروح بتلك الفضيحة ويصر في الوقت دا بتفاصيل هي وبتقول هي باعتبارهم ميني ومن ثم اكتفى مش هو اللي يكتب تعالوا 

قدامي كده فطبعا بتلاوة فوت دمها فتولى بوسي العصفورة وبتمشي صار من وراء علشان تنحل تخلص قبلما يوسف لأن تافت معنا تخلص في نفس 

الوقت لو وخلص فيشر البدلة أما يوسف بعد ما شاف البدلة وأساسا بيت لعل زيزو بيقولوا ايريك نزيد فنقول وحلوة يعني فبيقولوا يبني وأنت ما لك في رأيك إذا بيقولوا 

لأ ما ليش فيه خلاص أنا كنت سآخذها وبي الذي سوف تقدم ما كانوا قدروا ادي ويسلم عليه ويقولوا أهلا أنا زي هناك 

. أعتني الصراحة التي تدي الزول بالوزارة والهاتف لما استثني منها فقط روح زمن أفضل مكان في الهجوم بشدة من وحدة طبعا بتعمل 

مشكلة كبيرة ويوسف بعدما بخلت يتصل بصرى ويقول هاي الله يتصرف. بتقولوا بوسي مطروح يعني أنت الذي يتفرج على فيلم يوم في السنة من بينها أو كل شهر فابيولا 

بطل استعملت محمد لي لو كنت من جيش أنا خليك تروح يم وسط وآخذ العربية وروحنا في الوقت يدويا وفد تكلم يوسف بتلازم باب ستة فاني 

ماي وبتروح كيري ويقول هو في البيت يوسف وبطولة سيبيل بلوزة زم في ضلال اثر عودة لبطولة من انصار ابو لك في زمن فتح ستة 

ادي جدا ومتعصب وبتقول له أنت يعني أد ما مغرفة فبتقول ثورة مش مغرفة فصار وفشل في بتقول هي بتقول لك أنت بتقول لازم ما أنا مش بناتنا 

طبعا بالتصرف جدا و ب تتصل برسوم بطول هم محمد زين و مادة تي ان نهرا وحنا بعدما بيروحوا بيبو في الأوغندي طبعا الناس مش عارفة تخوض حيث صار من 

معرفة بالو مكمان زمن عمل تام العملية ليست بيدي قد تم مصادرة التأمين وتقول هذا ما عرف حقيقة تفتح البشرة دالاس تقديمي فلتر 

اسناب شات فبتقول ليس من عودة كذا فأقول له يا أبو فراس أي حاجة ولا عليها الست بتقول له أبو فاسو في الآخر ستبدأ وتمشي وبصرا بعد الان مشاركة 

ان اسما تختار في أي حاجة ولا تشتري التي تعطي مصور حاجات كثير لوزة وفي الآخر ما بتمشي وما أنا مشارفها من ايف. الوقت ده يوسف ببعيد ما 

لذيذ ويقول انه في أمي نفسه ويسمح وبعد بالطفل بصورة واللي اسألها أو بر أو بين بين كيف بتقول لي الناس مع الطابعة على الحياة وأنا 

مش ملحة فابيولا أساعدك أنا الذي لفت الى حبيبي مثل نيش ولا حاجة وتعمل نفسانية حسب الناس يعني عشان كان في المعاش بعدها يوسف 

بأفضل يعمل اللحمة لو عاوز يسمع بيقولوا الأغنية مع الليل معي أو الذين فقد استوعب يعد يغلو اغاني قديمة جدا فبيقولوا له مديونية جديدة ويدخل على 

صاروخ الدين وبلوك و ما فستان ف ب تولى دى جميلة قوي أنها تضم السنة محتاجا الرئيس فضل الله وللأسف ما كانش في مكان للياس هنا فبكل الخصوص بتدريب 

تقديم ويتراجع. لو لو ما اشهر ماسك فبتقول في طلاب السنة مكان بعيد ومش عارف ارجع تاني. فبقول له خلاص صارت على أنا عندي مكان قوات أقدر من كل رئيس في وقت 

هو أما باردو يوسف لسع مالي ولا اللذيذ على اللحن لكن لازم يقول لي مستبدة ولايات الفنجان الكلام باء وبرد وضباب تتوافق 

مع البنت التن يوم تسألها على صار الشنطة زمن بتقول لا خلينا في بطولة بوسي مرسي ممكن أشرب كيف بتقول له خلص روح جيب 

لك مايو وصارت الأوفر مستنية البنت التي ايليسكو وعندهم تطلع تولد تماما في حاجة ثانية وراءنا ونشوف خلي كنا هنا هي كيف 

تبدو لا تفتح لنا كنا معك قلت له لا خليك في وإصلاحية اللذيذة يوسف بريدو ليس ما عرفوش الأغنية وصلب لم مثلها البنت 

تأخرت تطلع برا فتلك ال مكان كله فاضي واتخذ منه حاجة. فضلت كوريا نهار أسود وثم بيت امس كف ايديها كل بيت المال رحت بالتالي البنت وتولى 

آخذ كل حاجة مع هذا الشان طريفا بدوره لا يعني كل عمل تدوم والساعة اللماع حتى في المعالجة هي الحل وفي الأغلب حتى تعمل فري يوسف وهو 

الذي ذهب يقول لا في جدار أخير في فبتقول له لأ ما فيش حاجة وأنت الحديث. الخطة كانت بتقول له أنا كنت مش متاح أصلا وف دي إل ي خلصت ما مات بتعملي 

كل اسبوع بين دي فبدون هي مرة واحدة ستكفي وأخيرا العزيز بيعرف أن هو نية ويقولوا اسماع وكمان التي غنموها بعد ان يدخل 

مع اي شيء يسمع الأغنية في الوقت وصل بدونهم حتى من قوى وهي نار فى سبب تمسك وبيت لاهيا وبيت كوبا عليها وتخلص حالك لا يريد ما تنشر. اشترك في قناة تفعل زار القرص ولكن 

مسلسل في بيتنا روبوت الحلقة 6 السادسة

تعليقات

التنقل السريع
    -->