القائمة الرئيسية

الصفحات

توقعات مسلسل فى بيتنا روبوت الحلقه 9 التاسعة

 توقعات مسلسل فى بيتنا روبوت الحلقه 9 التاسعة


 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته عليكم عماني واحد يعني إن أنا أن هذا إن 

شاء الله طويل الرئاسة في مسلسل اسمه في بيتنا ربط في البداية أتكلم عن الحياة الأكيدة من الابطال هشام جمال وليلى أحمد زاهر وعمره 

وهبة وجريمة السيف بس دول المؤكد انهم الابطال البيئيين ممكن يكون في منهم ابطال ممكن يكون في منهم ابطال مصر. امورهم مش كبيرة 

ممكن يكون في منهم ضيوف شرف أو الأكيد أن يكون في كثير من ضيوف الشرف والمسلسل من اخراج وليد الحيوي الا نفهم ذلك ان المسلسل ده يكون في آخر يناير من أي علاقة 

بالشبكة الرمضانية ويكون عشرين حالة ما فيش قصة مؤكدة عن المسلسل ولكن أنا ممكن ولكن من فتح سجون من الولاية. أحمد زاهر اثنين من جو الزين وهشام جمال مخترع 

اخترعت بين ركبتي عمر وهبه وشيء مؤسف المفروض إن ربنا الدولي يساعدون فى حياتهم. ولكن مما لا شك في ان ظهرت مجموعة من المفاجآت والمفارقات الكوميدية والمسلسل 

أي معركة يعني هذا من أول المسلسل مالوش هدفنا أو لا ، ولكن هدفه الاساسي تصحيح طيب أنا دائما أحترم أي حد بيعمل أي حياة. ماذا تقول إذا هشام 

جمال وليلى أحمد زاهر لا تغيري نووي على أنهم يشيلوا مسلسل لا خلاص ، أنا ما عنديش أي مشكلة في الموضوع ؟ بالعكس أنا ما يدعم جدا الدم الجديد والبطولة لم يمسكها 

شباب ممكن تودي الموضوع ان كان تاني خالص ممكن فرضه وممكن تؤدي في داهية بس بلاش نكون متشائمين ونأخذ الجانب الثاني خلينا في الجانب الأولاني أنه ممكن 

يكون مسلسل جدا حقيقيين فيديو شرف كثير أنا مش عارف هل هو حصل كده عشان يعني المسلسلين بيع ولا فعلا دورهم سيكون مؤثر ولكن من غيرهم 

باردو أبطال العمل أدري لأنه مش لو سمحت لي أنا كمان مش بس حكاية المسلسلات الي مشتركين حال الرسمي بشكل عام أنا مش مع وفود من فكرة أن أراضي عنها 

ولكن وقد حظرت وبالتالي ما عنديش كلام ثاني أو في نطاق هذا الجانب. لا خليني أتكلم من خلال التدريب الى الاطلاع في الاعلام ولدى أول حاجة أول مشهد جدا صادم 

كما يعمل كده جدا ولدي غرفتك مش بادرة خير مسألة أن أقول إننى أعتقد أن الذاكرة في المسألة ولو كلفك فهو يرى في الحل ولو عملت كذا هذا جدا حلو 

مش عشان حاليا بس أنا بحب التلوين ان ننظر اليه هل ولا طلي ودائمة ؟ خليني مبسوط إلي بدأ يطلع انجراف بناء الطاقة الابداعية 

انه بعد مستحدث عندنا هو موجود طبعا بر يعني من الخمسة وتسعين سنة بس وعند نحن المستحدث ولكن الحمد لله بدأ يكون لتواجد القدرة 

التقنية التي تخلي تقول انها راضية كل الرضا عن اننا شايف ومش حاسس إن أنا يعني مستعد يقود السياج مسح فيش مشكلة ، أنا جمال بيومي في 

عمله عنده بحب أشوف أي حاكم دولة أعمال في أي حاجة أكيدة ، كان لازم هذا لك مش أنا لست أنا وكما مش 

بل نحن أكيد في متوقع ككل تنسى وأنكم متوقع بين ألفان و ألف مسلح جيدا ويصف على الإطالة سلام في م 

مسلسل في بيتنا روبوت الحلقة 9 التاسعة

تعليقات

التنقل السريع
    -->