القائمة الرئيسية

الصفحات

 السلام عليكم ورحمة وبركاته وأهلا بكم في حلقة جديدة من حلقات مسلسل لولو الى مشاف في حالات تسعة وعشرين الى فيليبي يروح يشوفها بسرعة لأن الحالات 

التي بأنه عضو فيها احداث جوانا نصار تطلع صحراوي أهم حدث في الهولوكوست أو الحلال وانتحال ولو ان لا يتعامل 

فيها مسؤولي المنبوذة. بوذا هي مهد الهاوي هاي وضحى تعرفون وقت حالة الا يحصل تسقط ولا يمكن ترك فكانوا بعدما لوح لوبن تتصل

 


ب طارئ ويقول لو أنا رحت البلدان قبل ما العصبية بتاعتك بتقول لك تعتبر أن يدخل شكل بودرة وتقول لأن هي عارفة كل حاجة وعرفت 

أنه في حاجة كمان بين وبين مروة وإن هم مش ما كانتش قتلوا مجرد النيات فهموا ان كلام مدريد طلع صح و عنده حق كل حاجة فبيقول لها 

من جاذبية حق عليك وطبعا يحاول إن هو يبرر موقفه كذا ولكن هي طبعا مشهد طيب في حال هو يقول لو أنا 

مش حاسين كأنهم كان عليك عملت في بيئة كلها هدي نفسك وهي دلهى قبيل عصير وتبدا من هنا الصدمة العصير زيت في مخدر أو حاجة وها هي 

مي ما في السرير وزعيم الشين فين بنفس اللبس لو شفت الحرارة كفتهم على تساعد لو النفس التي سلمت نفسها على ستريت بودا و البطانية بتاعتي لو تفتكر 

حالات برحلة ما كان لما كانت هي بتفتش قتل النفس البطانية اللي متغطي بيد الوقت نفس البطانية اللي كانت موجودة. فحالة ا ك ان برح بتبدأ 

نية امسك أو تلاقي كل ما حصل فضلت تمسك التلفون على طول وتتصل بمجدي وتقول الحالي مجدي أنا فأصيب بأولى مصيبة مطولا عند جودة عالية 

بسرعة فبيجي مطران بأنها بالهجرة كنت كده بيجي ويلحق الى اخر لحظه كانوا طبعا مروة احتمال كبير جدا تصورها 

احتمال خمسين في المئة أو تسعة وتسعين في المئة. النهاية صورها عشان ينزلوا بالصور دي ، وكلما تفكر تعمل حاجة أو النهاية الا من هم أو تعمل فيهم حاجة 

. يبدأ الطلب الصور دي بس بودها يعمل. كانوا هي سمر وتعمل شكل عشان ما تكون شو مروة وتخليها فتحها الحد النهاية. الحد ما نقوله ضد تكتل ليكود في قروي 

بغدادي بيقول لي لو أنا ما كنت مرتاح ل وقدم الأول قلت لك بس أنت اللي الكبت مالك وصممت ريت لو مش مهمة العمل تأييد الوقت كي المهم 

في المصيبة لنا فيها عامل. أنا ما فيش حد في كرة تحصل ان لها فطبعا ضدهم أن هو يأخذ حضورك طبع عليها وهي طبعا بتعايش 

ومناورة جدا ما حصل وهو كمان ببهجة البدر واحتمال كبير جدا أنه لولا أن هناك يضربوا ممكن على فكرة بدا يهرب أي حد عشان محدش يتطور 

أو يعمل أي حاجة ولكن احتمال كبير جدا إنه مجدي لو شافوا يضربون بهدلة ويطلع عين ولكن طاقة وكان عنده الا يحصل 

ممكن يحصل لو طار يعرف انه لو كانت هناك حصص وحصل حصل أنه وأنا يمها فسروا كل ذلك تفتقر إلى إطار الممكن يا يعملوا لي تحتكم 

من بيت ولو توقعت طلعت صح من واجب عليك البيتي عشرين من يصلكم كل جديد وكمان اشتركوا او كانوا فعلوا يصلكم التوقعات الصحة أول بأول 

وبالنسبة الى بلوغه فهو مش عايز كمان هو يخشى بأن هذا النقاش أن يأخذ منها فلوس لأنه مش عايز منها فلوس حاليا هو كل اللي عايز يقبلها ولكن هو يضحك 

على ذلك وان هي في نفس الوقت يعني كل ذلك حاضر والناس مع كلامك عشان يأخذ منها المليون جنيه اللي اثنين مليون جنيه وهي تحقق في نفس الوقت 

على النيل وهي اولا باردو حضروا الاثنين هي آية أو بسبب اضراب عسكري محض ، هيا خذ اثنين مليون جنيه من هنا ومليونيه من هناك هو ضرب عسكري بحجر الشخص 

المستهدف واحد هو اللجوء و طرف الشخصين والأكثر اثنين هم عايزين يقولوا هم فيبدأون ويأخذ من نهاية الولاية لي الفلوس ويفهم كل واحدة ان الثانية ما تعرفش 

أي حاجة فبالتالي كان هو كسب عسكريين بحجار وكمان عايز يخش بيته لولو يقرب منها لسببين أول سبب إذا هو يعرف عنها كل حركتين سبب أنه 

هو البلد عرضة لما هو يدخل أو يخرج منه ، هو اللي يقدر يعرف يعني تلف أي وقت و يعمل فيها كل هو عايز عشان يأخذ الفلوس هو ورئيسها كمان 

متوقع بس ما مطلوبة تحذرها من ابواب فبتقول لها يوما منها قبل أي مكان يعود دينا وأي حاجة بتقول هذا الديني بدت لهم ما تم هو عنده 

الكنز يمكن تمني ضوء التحليل يعني هو ممكن يزور تحاليل و يتها الهاشم يصاب عليها ويحرم أو كل ما تعرفين دماغه سموها 

تفضل طول عمره لأنه أصلا كل بفلوس أي حد عايز يأخذها وكل حاجة أي فلوس هوا يا سيدي خذ أي شكل حتى لو 

كان إن هو هيبي عبرا طول أي روك الغرف وبالتالي هو كان كان بالفلوس وعايز أي فلوس من أي مكان وبأي شكل بأي اتجاه لولو بتروح 

البيت بعد ان حصلوا بمادة بسببها ويوم ماشي معلوماتهم ومطابق الا في مالك فبيقول له. اللي حصل في تخوض الضوابط كلها 

حددت يتخذ هذا النوع طبعا بتبدأ أنه هي كتبت طبع عليها بعد اللي حصل أنه حصل هذا مسئوليتك بتفضل تعايشت الظلام وما أنا 

خلاص اعطي امام بت لامة وليش كان شاء الله ربنا يديك كل خير وإن شاء الله ما فيش أي حاجة مفيش أي حاجة. هو طبعا 

بتبدأ أن يتعايش معها و يعيطوا هم الاثنين على اللي حصل من أبوها السوري من بدرو كان بترول لا بيد 

عمرو. أنا قلت لك قلت لك قبل كان بعيدا عن بعد اطلالة نسمات كلامك أنت لا ما فيش منا في الندم هنا ميل إذا بالندم دلوقتي أو اللي حصل حصل بعد 

كل طالب يبدأ يرجع على البيت على طول ويعرف الا حاصل ويا اللي خلي لي نقطة أخرى أختي وكان مخلص بودي غارد للنميري ابو يعني 

ماذا يعني ما زال حيا حصلت ادامو وان البديل غير الشفوى كمان وهي بالتالي المالي دي مجلس يأخذ في حدود أنه في حاجة غريبة حصلت وبالتالي بيس الله الا اذا 

حصل الى وحدته هناك وكانوا طبعا بداية خبرة. لو أنا اترك بدل مرة مليون لو شكك فى رئة لها السبت عشرة الرحيل ومش 

هنا وليكن ذلك قلت انه ليس ان تعطي لونا. قلت لك اللي حصل اللي بيننا يعني انتهت سني الى أي وإي ؟ طبعا تفكيك الربا أنت يعني إلى أي 

وطبعا أولي وأنا زيكا طول فتفتح كنت هل تقول لطارق ولا لأ ؟ هي تقول الحقيقة ولا يقول أي كلام 

توقع معي كذا وأنا بنزل بجد يعني وكان توقعاتكم باردو فاست نقطة وتوقع أنت كمان يطلع 

برا يعني ممكن تقول لي طارئ الا حصل ولم تقل في إس لانني في الحالات إي ، ولو أجبت كل حال ادي طول الليل ويشترك 

فوقنا وصلوا أكبر عدد من الناس عشان يعرفوا والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته اشهد البيت يبغي بإذن الله. 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع
    -->