القائمة الرئيسية

الصفحات

توقعات واحداث مسلسل لؤلؤ الحلقة 35

 توقعات واحداث مسلسل لؤلؤ الحلقة 35

لكن بكل خير جدا الحفلة دي أنا بالنسبة لي ان حفلة مدي بيدخل عليها قبولا لو عايز لكن غير كل حفلة له لو أنا ممكن أعمل كل اللي بتقول أنها فعلا مصلحة الوقت 

يملك من زو شرف أم لأن الله مع المسرح واحد ويحولوا في وقت لم يكن اصداء تذكر كل اللي بيكرهوا وتبدأ تكشفه متوقع واحد واحد وبالفعل وتطلع تغني وتكون 

حزين جدا زي ما شوفنا في الحالة الاولى وتخلص اغنياته تقرب من الحفلة وتقول لي ما أنا عايزك تروح مشهور لانه قلت لك عليك أن تبدأ تنفذ خطتها وهي وأحداث بالفعل 

بتروح بكون تنفذ خطة أو يضرب نفسه بسكينة بتضرب نفسه فيما كان مكبوت لدي من ويخدم اللي معاه هي اللي هي في الأمور وهي التي تصر لأنه لو أولا بتكون متفق مع 

الفعل الاولى وبتقنية للمستشفى وبتدخل غرفة العملية الذي يحبوه كل اللي بقوله هو يكونوا موجودين في المستشفى في اللحظة الأولى و ب تبدأ تفوق تفتح عينيها 

ومشت تم رئيس المباحث علي بيأخذ نبيل وكمان يبدوا إن هو معه لكن بيحكي له محصلة بيقول إنه لو مجرد ما دخلت البيت الصورة أفضل ما سمع الناس تاريخ 

وكريمة الاناسة نحافظ مهما كان اجتماعا غير الخدام. قامت بكر انه ما يحدث هم اربعة ايام على ذمة التحقيق أو مشهد تنظره بيرجع المستشفى ويدعى معهم واحد 

واحد نظم توبول الإطار أنا عايز أعرف الزين ان تجاوزها بالزي بيقول إنه لو مش في كوز كنت موجود في ساعة الكريمة مطار بيحكموا سوء التفاهم اللي حصل بين وباللغة 

يقول لي هو يحبها وهي رجع تاني ويقولوا كمان إن هو كان موجود في مكتبه ساعة هو جريمة مطار بولو ان المشتبه فيه والحقيقة الضبط بيقول لك كل اللي موجودين أنا مشتبه 

فيه أو كنت أولهم الطريق بوصف مشهد كان الدكتور بيقرب يتضمن الموجودين واللوم. لو فهم هذا ابدا ان الدكتور يعني ان فأدخل الطبل ما عليها تبولة ينفع بس ما تتكلمش معي 

في حمى بتدخل فعلا وبعد معها لا يروقني أي بنت كنت ستة لوحدك أبدا أنا أتمنى أن لا عملت لو ما تزعلش مني حبيبتي لو ترد على ومتضمنا 

وبوتو لا كويس لا ما ما ما تخفي ض ما بدو الأمن الذي حاول يعمل كلنا معك يا بنتي ولو بدي الان ما شوفتش أي حاجة. في لحظة كان النور تأثر ولاية حد ضربني بالسكين ما 

في الوقت الذي تبدأ تعي وقت لا نعرف اذا كان ممكن يحصل وفي الوقت ذاته أغضبت لما بحزب يدخل عليهم ويبدو انه ومع اولو بسلام ولم تتهم احدا. لو 

لو لو لو بتقول لا أنا ما شوفتش اي حال قبول أحكي لك اللي حصل معك بالضبط لأن هي تحكي لي والله حصل في مشهد ثاني كبرى ما بعدها بتروح البيت تعد مع عمان ونانسي 

وتلوم الحمد لله غرضه في ستين داهية في اللحظة دي ماربيا أرد عليه بقوله الحمد لله لكن ارتحنا من كمالية بتكون مبسوطة. إذا حصل في بون أول ما يشوفوه بصوت 


أبو لهوية كبير يكون لديك اضافة لما حصل ده مشهد تتطرق بيقرب لذلك أقول لا أنا عايزك تروح ومساعدة سوف وشيكا انها يا ريت يكون شوي لكن في اللي حصل دائما 

قسما بالله أننا الهاتف لكن دليلا بعد التحيات بتعرف فعلا ان طريق طلب العراق كمان أنه يعني هل كنت بتجيب عليك تشوف طريقة تتخلص بأنها ل 

وفي مشهد ثاني مدن يروح لباب ويقول لو ان تلك كانت هي اللي حصل ده أنا مش حسيبة تدريبه على فكرة ليست بحت بل هو عمره ما فكر ان نزيهة وأنا عرفت الخبر ده 

زي زيك بالضبط ودي كان سريعا احدث الحالة الى اربعة وثلاثين من مسلسل يستندون في الحالات ال جي وية العادلة الفيديو وتستشهد عندما يكون شىء 

تعليقات

التنقل السريع
    -->