القائمة الرئيسية

الصفحات

 مسلسل لؤلؤ الحلقة 32

 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اهلا بك الى الثانى وثلاثين من مسلسل الحالة دي مادة بيأخذ دولة كبيرة وحل بما وما بتشوفه 



بيكون خايف عليها جدا لا مالك حددت أنا اليك عليك جدا لكن مادبو لا نتكلم بعد أن أخلت ولو بتقولوا في كلام ما ينفعش يعود إلا بعد الأزمات اللي سمع 

منه ودية ويتكلم بنود اتفاق روما الذي كان عليه تمدد او لا ام مالية فان دي الوقت لما بتقول لي من الخدمات شفوا هي بكلمة خلدون وهو كتاب الله أعظم لجبهة وأدوا ستحترق 

ويصل لو قلت له مالك في مشهد ثاني مرة وبادر بعدما بيضربوا بيكونوا مع بعض اللحظة عمار وبتشوف الفيديو بتبادل هو ينام مع تدريب ولادة عشر مرة شو الفيديو 

عمر ومحامين فمر وتشكل كتب سطورا تماما مش بتأمين واجب ولا حاجة تدريب ولا يمكن ترك هذه الأمور توفر لي كل اللي إحنا عملنا دراسة مرة كان ممكن يؤدي نفس ستين 

يوما وانت كنت لازم تعمل كذا. بعد ما كشف مدير الحل الوحيد اللي نقدر نبت الذهبي ونطلب من أي فلوس أحنا عايزين ونأخذ بالفلوس هنا قبل أي مكان زي مت فانني وتقرب 

لبدر وتحضره لكن بدل ما يكون شطب يكون زعلان جدا على العمل مع ال وفي مشهد تناول وبعدما وتبدو اما تعد معه وتكون عادة تتضمن عليه ويقول 

له ما لك أن تحكي لي الا حصل للحظة ايلول وتبدأ رعاية وبتحكي لي اللي حصل من بدر ومرورا وبيقول لك من على بعد العاملون معي السوريون يطرقون وشفوية نائما في السرير بادر 

وما تزعل جدا أول ما تسمع كلام دأبت لانه قلت لك قبل كده أنا مش مرتاح لسماع مروة دي لكن أنت ما سمعتش الكلام واحد يقول لك بعيد عن اسمه بدري دائما اللي كانوا يعملوا 

مستوصفات واحد يحب قلت لك أنه هو كذاب السنة مثل التشبيه اللحظة التكريم فحض مما هو متوقع اي ويكون شاغل بلا غير الانتقام وبس مشهد 

ثاني مدن رحنا طريق الشركة ويكون عايزين فهيم اللي حصل لأن الطالب يكون في دماغه الأولى هي اللي حددت تعمل كل ما عليك وبالفعل مدت يعود معها ويبدأ كل سوء التفاهم 

الحاصل لكن طالبي زعيم لمد يد كل المرات الموضوع مختلف بأنه يتعصب على مادة وترد مشير لأنهم الوحيد في الوقت دا انه يتخلص من لغة العقوبات 

والفعل بين داني المتغرب عبو لعلك تعرف هو فكر اللي اسمه بدر الدين في قبل آراء من تحت تغطية الأرض وفي مشهد ثاني سيد ابو لولو بيروح له كل بيد 

فع لا يكذب عليها ويمثل إن هو تعبان انه وعند المرض الخبير وبالفعل بالدخل الفيلا وبقرار نية تساعد وتقرر كمان إن هو يعد معهم في النيابة 

تكون متوقعة إلى آخر أيام إزاي ما هو الا كلهم مهما يكون شو موقع كلام تكون حس فعلا إنه السيد يكذب عليه وبتقول الاولى على فكره مو كذاب وأنا مش مستعدة 

مش مرتاح لوجوده. مع مشهد كان بدري بارنا على لولو بد فعلا ان هويدا هي موضوع البيئة لكن لولو وتقول أنا عايز أتكلم مروة كل كلامها يكون مع وفعلي 

بدري بالتليفون لو ماروك جدا أن يتكلم معلوماته لو فعلا بتبدأ تعتبرها وتقول لي أنا ما أستطيع أنا معك في حاجة إن دي زي تعمل معي اكيدة لكن مرور بيكون هما الفلوس 

وبيت اللحظة ايلول وتبدأ التخطي هي الضم. مروة لها ثاني مشهد ثاني مدن بروح للجوء لا أنا عايزك كان سيكون مسلحا ، صاروا بيعرفوا كمان إن هو رحلة طارق 

، ولأن هو كان مدة جدا وطلبنا من الشركة ومن ستة عشر منه ، ولكن لو لو لو بتقول هو الذي يجعل بعد اكتشاف لم يقدموا لنا يعني كنت كل دورة يبدأ نركز في الشغل 

أنا وسد دانيال يقولوا ان سوريا اذا كان أحسن من الأول ونتكلم بحساسية وانهما منهم في الازمة في حياتك ، وبالفعل الآن و بتوفر على كلامهم وتقرر أن هي تعمل الأغنية 

مع كميل لكن ليس أن يكون زعلان جدا من الحصار وفي مشهد تنهال بتكلم سيدي وتقول لي أنت تنفذ اللي اتفقنا عليه في أسرع وقت فالسيد بيبدأ يتضمنه 

لانني موجود معلوله خلاص أول ما تجي الفرصة نهاية العرب هو وادي كان سريعا احداث الحل واحد وثلاثين من مسلسل لاستئناف الحياة كيكويت 

تعليقات

التنقل السريع
    -->