القائمة الرئيسية

الصفحات

 توقعات وملخص مسلسل لؤلؤ 34

عندك تهتم أو بالحفل الجهادية انها تكون مهمة أو وبالنسبة لمادة الامة الى جيش إن شاء الله تعدي وتبقى زي الفول لا بد أن يخيفهم الحفلة دي وحسن أول 

مرة اطلع من مصر هم ابناء الامة الى أيش إن شاء الله تعدي على خير لأن ربنا يحب وأنت مش أول مرة لو تطلع على مصر في اللحظة دي مروة متري من الغاز وتدخل 

عليه وتبدأ النيات تمسكنا عشان تصاب على الاول وتسمح ولو وتولي جامايكا نائبة تمت وأنت لك يعني أنت تيجي بعد ليلة عمل تي اطلعي برا من غير مطروح 

الاول وبطولة استني امام أشوفها عايز ومروة تبدأ تولى سباحين لو عن لي عملت معي أنا مش عارف عملت معك كدس السم غير هي اللي خلت مكرها وأنا 

مشترك أي حجم الدنيا غير أن اتسم حين وبطولة كنت تتوقع أي حد خدني ان لم تأمر ، وكنت دائما بأن فوش أي حد لما يقول عليك كلمة ويحصل احضري 

مروا بفترات مجانية سماحة بعد مئتين و ب تدريب في حضور دلول ولو بالفعل بتوفر النية سماحة لكن ليس بتكون شيئا منها جدا لما ابتدأ وتقول 

لو انت سمحت يعني مش اعود لك في البيت لحظة وبدون أنت اخترت طريقك يا بنت سبقوني وبالفعل بتسريب له البيت وبتمشي مشهد ثانيا هل بتدخل على طريق المكتب 

؟ وبعد مع اقول انا سمعت أنه لو لو انها وجدت أن طرف أو لأي وبالسنة طلبت لأني ما عنديش أدرى ب وص. ف ا ش ا بعد اللي عملته معي وأنا مش حزب حقيقي لما ما يحصل 

من طاولتي لازم أن تتصرف بسرعة دالي انه خلال يومين ثلاثة يكتب روسو كله بأسم الله أنت اليوم في مستشفى الأسرى وقتها تدريب في الشارع يعني ان تبدأ تضمنه وتلا 

شغل بل او بالموضوع دين هائل وإن شاء الله مش السبحة من الاسماء الاول وطارق له ما يحصل. ما شعرت أن الطلب يكلم البدو غرد بتاع ويقول عملت إيه في اللي قلت لك عليه 

الغرب يقول إن بدر الذى افتتح الورشة ثاني وأنا من أموالها وعشرين ساعة طيب ماشي لحد ما تقول لنفسك صفوف مشهد ثاني بدري بيروحوا يقولوا البيت عشان تسمى لكن ما بلاش 

هناك في أفضل منتظرة ويعود الى بعض البيان وبعد شوية مادة ولو بارغام المكرمة باول ما بيشوف تدريبي جدا ويكون عايز أضرب ويمتلك انتظرتني 



حيواني بشخصي بك ولازم نقدم تعلمت عمل ترولوب التونسي بما مجدي أنا قلت له هيكي لكن مادي بيكون مصدوم مش فاهم أي حاجة. وفي مشهد ثاني كامل 

يبتعد مع مالون أنت تقول لي ما أنا عايز وخمس من لولو للأبد عشان بالفعل انك ريتا م وأنتج الطريقة و اللازمة أعرفها من هي كمالية مآرب وان لا يعني ان تطالب اي فنان 

كمالية بتقول عايزة تخلص منها خالص ويرد تكون فهمت كلامي ريت يكون دفع وثمانون بأولى خلاص طب الموجودة عليها وإن شاء الله سمعت خبر كويس أو رأي ودي 

كان سريعا أحدث الحالات ثلاثة وثلاثين من مسلسل ولو استمررنا في الحالة دي ويت لمعاقبة في اليومية ان فشل عند بداية كل شيء وكانت تفاصيل بالعربية فعزز ال 

تعليقات

التنقل السريع
    -->