القائمة الرئيسية

الصفحات

توقعات واحداث مسلسل لؤلؤ الحلقة 33

 توقعات واحداث مسلسل لؤلؤ الحلقة 33


سلام عليكم ورحمة الله وبركاته وأهلا بكم على واحد وثلاثين من مسلسل الحالات مادة بيأخذوا لوبين واحد بما وما بتشوفه بيكون خيط عليك لا أميركا حاولت أن 

اليك عليك جدا لكن يجب الا نتكلم بعد أن دخلت قلوب يقولوا في كل ما ينفعش يعود إلا بعد الأزمات الاسلام الوليد ويتكلم بود بالتفاهم اللي كان عليك من يقول لا أمل لي في دي الوقت 

لما بتقول إن خدمات الشفوية بكلمات دوما وكتبت والله العظيم لكن وأدوا ستحترم وصلوا ولا ملك في مشهد ثاني مرة وبدني بعدما ضربوا بيكونوا مع بعض الأخ ظالما وبتشوف الفيديو 

تعبدي هو ينام مع ولديه اولاد عشر مارس هو البديل وما هو حميم ثمرة بدون شك كنت مبسوط وأنتم ما فيش بتأمين واجب ولا حياة بدر يقول لهم كنت عاوز الأمور توصل لي كده إحنا عملناها أكبر 

ربح ممكن ودين ستين دين مرة أنت كنت من تمكنا بعد ما كشف مدير الحل الوحيد للنظر أن يبقى الذهبي ونطلب من أي فلوس أحنا عايزين ونأخذ بألف الاصولية قبل أي مكان زي ما التفاؤل من وتقرب 

لبدر وتحضر ولكن بدل ما يكون يكون زعلان جدا عن العمل مع الوف مشهد أيلول وبعدما وتبدو اما تعد معها وتكون عادة تمر عليه. قلت له ذلك بالتحكيم الا حصل اللحظة 

الاولى وبدت تعيد وبتحكي لي على حسن بدر عمر ويقول لك ما على بعض العاملين معي ، السوريون يطرقون وشفوية نائما في السرير ، بادر مما يجعل يتناول ما تسمع الكلام. ذهبت إلى نيبال ذلك ، لكن أنا مش 

مرتاح لسماع مروة دي لكن أنت ما سمعتش كلام واحد توليك بعيدا عن اسمه بدري ؟ دائما اللي كان بيعملها مش تصرفات واحد يحب قلت لك أنه هو كذاب بس أنا دخلت بال اللحظة ترفض ما هو 

وضع الطوعية ويكون شاغل بلا غير الانتقام وبس مشهد ثاني مدن نحن طريق الشركة ويكون عايز يتهم اللي حصل لأن الطالب يكون فيها غنى ، الأولى هي اللي حددت أمريكا على تبني فعلي مدي 

العقود معها ويبدأ كل سوء التفاهم الحاصل ، لكن طريق ازالة لنادي يقول المرة الموضوع مختلف بأنه يتعصب على ندوة روما شير لأنهم الوحيد في الوقت أنه يتخلص من العقوبات 

والفعل بين دان المتضررة عبو لا على التعرف و فك اللغز مبادرة دي فيجيب الآراء من تحت تغطية الأرض ومشهد ثاني سيد ابو لو يروح له البيت بيد فع لا يكذب عليها ويمثل النم 

و تعبان انه وعند المرض الخبيرة وبالفعل دخل الفيللا وبالقرار نية تساعد وتقرر كمان إن هو يعد نعم بالفعل نائبة تكون متوقعة إلى آخر أيام زي ما هو الا كانوا معه من كل 

موقع كل ما يكون حس فعلا إنه سيد يكذب عليه وبتقول الاولى على فكره مو كذاب أنا مش بس مش مرتاحة بوجوده مع اننا نشهد ثاني بدر بارنا على الوجود فعلا انه ودي موضع البيت 

لكن لو لم يقول لنا يتكلم وكل كلام يكون مع الفعلي بدري بندي تكاليف كل مرة تبدو أن يتكلم عليها ولو فعلا بتبدأ تعتبر وتلا ما استرسل معك في حاجة عند ذلك عمل ما 

يكاد لكن مرة يكونوا هم الفلوس هو بيت الله عز وجل ولو بتبدأ تخطي الضم مروة لها تاني مش الثاني من دون روح للأول أنها يمكن أن يكون للحظ وبيعرفوا كمان إن هو يروح له 

لأن هو كان مدة جدا وطلبنا من الشركة ومس التأشير مني و لكن هو الحقيقة أنا بعد اللي شافه مقبولا عادي كنت في كل دورة يبدأ نركز مشغولين وسردينيا لو اني شوية 

رجعت أحسن من الأول ولن تكون لدى حساسية من نوع ما من مشكلة ما في حياتك. وبالفعل لو لم توافق على كلامه وتكرم نية يعمل الأغنية مع كميل لكن ليس ما كنت زعلان جدا من الحصار. ومن جهة 

ثانية هل بتكلم سيدي وقت لتنفذ اللي اتفقنا عليه في أسرع وقت سيد بأن أي ضمان أو لانني موجود مع الأخرى أو المدين الفرصة لاقتلاعها عضو وادي كأني سريعا 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع
    -->