القائمة الرئيسية

الصفحات

مسلسل أبو العروسة الحلقة 19 التاسعه عشر | الجزء الثالث | بطولة سيد رجب و سوسن بدر

 مسلسل أبو العروسة الحلقة 19 التاسعه عشر | الجزء الثالث | بطولة سيد رجب و سوسن بدر



أهلا بكم.  من مسلسل أبو العروسة بيبدأ المسلسل على إني عبد الحميد بي خير هاجر. المكان إللي تحب توحه المكان الناضح خطابه على ذوقك. فبتقول طب إيه قتل نروح الملاهي بولا خلاص يبقى الملايي وبيروحوا و تفسحوا بس جدا وهج بتبقى حيص على كل مشهد تعمله إنها تتصور فيه وبعد كده بنقلهم من الملاهي بوح جنينه. لكن زينب تحسي إنه لسه أختها حليتها نفسية مش كويس. آه بس هي بتيجي مبسوطة و اتفاق والتقطها السلبية في خضم بيتها بيفضلوا لها عيطي هي بتقول أنا إللي بيحصل دايما معايا كده. طيب ياخدهم برضه هو في الجنينة وبدون في خدمة. بتاخذ أسبوعين ما تتحركش من البيت فبيجي قبل بقوله على فكرة أنا لسه شايفه وجناس دلوقتي إللي هي فعلا خدت زبالة تتحاك شو أول يوم تنزل فيه. بيجي تليفون لجيبه. وبعد التليفون على طول بي وحلل حق السؤال فتتكلم على إن جمل ست مش بس شكلها فهو بيبص جدا بكلام بقولها فعلا كلمة موجود أنا عندي مثلا موتي القديمة دي كي كانت جمال ما فيش بعد كده لكن بخامة في شباب تزعل جدا من الحج. سعاد بقوله وأنت كمان ها تزعلي أناس يبكون مش بيتكلم أقرب مع مهند عالأصول الشغل الجديد وإن يسمى الشيكة دوب ميل ولما بتكلم معاه بيقولوا خلاص أنا عرفت الشغل إللي إنت عايزه إحنا هنعمل حملات دعائية ولون تحت حنكسب من غير فلوس كتير لكن بيجي تليفون لمهند من دينه فبيبقى يفضل يتكلم معاها فبقوله خلي بالك وركز معايا أكو. بقولوا معلش أنا صعبان علي نور جدا لكن هو بيقول له إي لأ وأنا مش تعبان عليك، طب خلي بالك معاي إيه، يتلون جيبها معانا في الشغل، هي مش بتشتغل مهندس جاف بيقوله أيوه بقوله خلاص أنا أسألها ولو وفيت يتبقى معانا. إي بتيجي الست إللي كانت زمان لو تفكين بضاعة المعاش فبتقول لهما لغيت دلوقتي من زوج فوائد بتقول لها لأ أنا واحتل الوزير وإن شاء الله تعمل معاكي بوحك نبتديها فلوس علشان تمشي بها أمه إلا إنها بتوفر لكن. تبي تصمم؟ بتتحرك عبير وإبراهيم مع بعض لكن طول الوقت عبير خايفة فقولها من فضلك متخافيش بتقوله أنا خايف على شكل وبنتي. بألف. بالفعل جيب يشتغل شغل بيفيد مع ناس كبيرة جدا بيروح لهم الفيل بتاعتهم. فبيت لقمع التأمين إللي رجل أعمال اللي معاه خلاص ابتدي تحسن هو بيع شقق أو شي فبقوله إنت فعلا بتدب أفضل بكتير مع كتلة تأمينات فبقوله طيب أنا كمان عايزة تروح. لبنت واحد صاحبي في الفيلا بتاعته طبعا بما إني ما بقاش لي مقر شيف، فبقوله خلاص ماشي بيديله العنوان، بتيجي؟ بتيجي قلت لها من أخوك الكبير بتقول لها ملك طولا. طيب أنا عايزة تعرف عليه وطبعا توصد الموضوع ده إنها تم من موضوع في في انه و بتخلص الحلقة على كده لا أدق والفيديو ما تنسون إيش في شي ولايك سبسكرايب مع السلامة.


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

أنت الان في اول موضوع

تعليقات

التنقل السريع
    -->