القائمة الرئيسية

الصفحات

 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وأهلا بكم الحلال حدا عشر من مسلسل ضربة معي في الحلقة دي منصور بيروح المستشفى بالمعلم شرط 

أن يكون الآن على جدا أن مراد وهناك ما بتقدر تعيش وبتكون انا على يحيى بعد الهجوم الشامل بوكانان بتكون زعلانه جدا عن ما حصل من صور بتفضل تقول لي تعمل 



ان هومو كويسين ويخرج من المستشفى وأهل الحركة اليوم يروح اطمئنوا عليهم وباركوا الجابر على سلامتهم غابر كما بعدما ب يتضمن اعلام وبأفضل يحضرها ويقول له انت 

تعرف نفسك خالص وحاولت الذي الحركة شوية يم عشا نجار الحمن الجابري في الوقت ذاته تلاحظ إن هو تعبان ويمشي بالعافية وتفضل تخلفه بتقول أنت عملت هي جابر في أبريل بيقول 

له إن هو الضربة على هذا الكلام كان مستندا إلى ما تبقى كويسة ويقول لها اما الجبل في الأول بتجعل جدا لكن كامل بيقول له أنا ماليش غيرك من المستحيل أن تشترك تعبانة و سي بي في 

ام تفضل تدعيمه بتضرب بيها يخليك أبوس مشهد ثاني كبرى بيكلم تباهي وبتروح لها ويعرفها الذين طلبوا منه فبتقول له انت قلت لي جوابر تجبر بولنت 

عايز أقوله يعني مستحيلا خذ منه حاجة والعمل حاجة زي كده فطبعا هي في الوقت ذاته تفرح من رد كبير و يقول وقلت علي كل من ترو جيلو كما سجن الرجال ومستحيل تعمل حاجة زي دي ن ف جابر 

بيقول له أنا حاسس الاسم الغريب دا مش عيب كيف حالك أنت ما هي بتقولوا عليهم مكة جابر بتعرض بدول المعالم اشار دي والمعلم الجردي بيسلم عليه وبيقول أنا مبسوط إنك كبير من ال عندك 

وكمان بيعرض على إن هو يشتغل مع أكابر ب وفي وسط مشهد ثاني يوم وليلة بتكون أعز علينا من الليلة التي تقولها وإن نى ليلة ليست سائلة لكنها مش قادرة أنساه اللي عملته في الزمان 

بتكلم شهدوا بتحكي ولا حصلوا بتقول إن هي بتدي المعلم شرطي بيحاولوا أديها لهم تزعلش نفسي أنا بس أهتم على منصور بن عفان في المستشفى بعد أربعة كلم كتاني 

وفي مشهد تين وتابع خرج من المشغل غريب يروح لها ثاني وبدا فيها فتبين تبدأ اذاعة الغريب يضربها بالألم في كامل بيمس كل من ايدو بتراب الروسية وبضعف الأرض 

ويأخذ تبين ويمشوا على طول وبعدما بيروح تباهي البيت تبهت تفضل تشكرون كبير ونحن نعمل تشغيل الواجب وينسبها ويروح وفي مشهد ثاني كبرى بكل ما في البيت وعمل 

يفكر في التباهي في الوقت مغربي بعد الناس يضربوا كبروا يغمى علي وغريب بين لومي على جابر وبفوائد ويقول عرفت ب يعتبر أن أنا ممكن أجيب لك عندي أي واحد ولا 

انت عملت معينة مش ها يؤدي بالسائل ويحلف لو بيقولوا له ما معيش عن تباهي أنا خليك تمت أسماك وفي مشهد ثاني كبرى بيروح يقابل مع المشاهد ويكون متحول في روسو 

المعلم شيخ دي بيقولوا إن اللي حصل يغادر فتعتبر بيحكموا الاجانب عملوا فى المعالم شرطي بيحاولوا طيب خاطر جابر ويقول هم الأكراد أنت جابر بالموضوع بد ان يصيب لغريب ذاهبا اليه 

مع كلام ثاني وفي مشهد ثاني صراحة بوقف ورد في الحروب يعترف لها بحبه ويقول له أنه هو كان بيحبها زمان بس افغانستان يشتغل في وظيفة كويس عشان يدري قد لها طبعا 

. وردت تتفاجئ من كلام صراحة بقوله ان لا تريد أصلا نحن طول عمرنا أخوات صالح بل هو لحمته وليس هكذا ورد عن الشيخ حد غيري يقعد طول عمري بحب فورد بتقولوا أن تعرف الأمة شك 

في أن يفهم عقد الوقت الا يحصل بتعذيب وبتمشي ، وطبعا صلاح بيكون جدا بسبب كلام ورد علي وإن هي شايفة إن هم أخوات. وفي مشهد الثانية سأل ما تكون بدائية جدا 

من عملت معهم تباهي وتفضلت عية وبس ما بتحول تحديها ، لكن سلمان تولى هي منهج الاربع. علي بزي تضربني أنا بس ما بتقول له ما تقوليش كذا يسأل مع تباهي طول عمره يعتبر 

نفسها مكانهم هو كمان ما فيش انضمت موصيا عليك لكن سلما بالساعة لباس من بطولة اسبانيا الواحدي وتفتح ليكتبوا بتحاول تكلم يحيى لكن أنت تعرف توصلوا 

ودي كانت ثانية عن احداث الحل. الحدود شهر من مسلسل ضربة معلم يستندون في الحالات الجاهلية ولو عددكم الفيديو مثل سيدعمون بالله وتشترك في القناة وتفاعلت غرز عشان يوصل لكم 


تعليقات

التنقل السريع
    -->