القائمة الرئيسية

الصفحات

 توقعات مسلسل لؤلؤ الحلقة 38

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته. أهلا بكم والحركة ستة من مسلسل لولو في الحلقة ديلون ضد الدفوع أكتر من العملية والممرضة بيتكم تمشي على أن تتحسن وفي اللحظة دي مد بيجي يدخلو بدعاية لو لم تكن مصدومة فما بالك سمينة شوية فالمبرد أول ما يخرج مد معلولمعلول لها عمل الوقتللؤلؤ فالقلوب تقول الحمد لله كويسة فبيقول أنا مش عارف سمعت كلامك وعملك عزاء انت كنت ممكن تموت فعلا ولم تعد اللي عملته مش عارف ولام على أعصاب لدرجة أننا كنا نعترف على نفس اللؤلؤ فما تقوله فلول بتقول إياك تعمل كذا الحمد لله الخطني رسمنا رسمها مش مضبوطة ووحدة واحدة كل حيين على حقيقته فات لازم تتجمد معي للداخلين للتفاؤل لا احنا اللي احنا رسمناه لازم ننفذ لآخر لحظة ما لكن ما كنتعمل حسابه إن الشرطة تخدم أنا مش عايزاه تتدخل في الموضوع عم يمجد وحد وعدم الموضوع حيث انكشفت لا يهمني الواد أرد على المر عملته البوليس حسبة حسبها حله فما بيقول لها الحمد لله النهج طلعت كدا وان خط لنا خط التهالك والتجييش والخط ناخب تطالب وتجيش الجماد جدا علشان تقوم بالسلامة.


وفي مشهد ثان أمل بعدم التعرض على النيابة النيابة بتهم تدخل سبيلها لينام تتمسك عليها أي أدلة والضابط علي قرر أن يبعث مروة ويحقق معها لأن يكون شكك فيها بعد الكلام الذي سمعه من امه وبالفعل بعد مروى بفضيحة معها وبيقول لها إن مروة لم تبدأ بقولها إن عايز أعرف ما حصل بينك وبينلولو بالظبط هنا مرتد ضد توكيل لكن بتجميدهما على بدر بتقول للضابط إن مدريد دخل في حياة ولو عايز وأب بيني وبينها ولكن كان كل هدف يستولى على فلوس بس ما عرف شئ لولو كان شفتوف الضابط دي أولها أنت إزاي بعد سحب يدك ولما سالت في المستشفى قالت لي ألم في مستشفى قالت لي إن إنت أكتر من غطاء فمر وقالت له إن بدر كذب عليها كذب على الغلو وكان من فهمني أنه هو بيكب بحبني وأنا في مشهد تاني أبو يحبني أنا وفي مشهد تاني أبو نهاية لبا بدأ يشك فعلا إن طارق أبو مين وبالفعل رحل الشركة يعد أول الوعاء بيقول أنا عايز أعرف بأي طارئ فيا بينك وبين بنتي نهال فطالب أقول نحن مجرد أصدقاء وعشرة عمر في الشغل فأبو نهار بيقول كفاية كذب واحد كذا أنا عايز أعرف ما هو موضوع منا بنت دي لكن طارق أب لم يرد علي نهى لبلادها عليه من مكتب بتقول لبكين يا بابا في أولا بأول لها مشهد مش حل تحية نهال إلا لمعرفة موضوع من نادي إي ومين أبوها بالضبط.


وفي مشهد ثان البودي البودي جارد شغال مع طارئ بيبدأ يهدد تاني وبيقول طارئ بل وين تفعل ما ينفعش الاثنين مليون دولار أنا أطلع النيابة وسماع التسجيل وسعيد تحت كون المتهم الأول والأخير بقتل الألوف ضارب أول وهونة ضابط من جديد اللي الى ان تعرف أنها ضربت من جديد بالظبط ولم تنفذ نحن اتفقنا عليه خذ الفلوس إذا مت عايزة وفي اللحظة التعيسة وفي اللحظة دي طار فعلا بيك أعتقد أنه هو هو البدر في مشهد تاني سيد بيئة بالنهاية لو ما دام دليل أكيد أنهم يساومهم ثاني ويقول لهم المدة بدايتك وخلصت لما دفعتوش الأول لتلك وعليه حوالي ستين داهية فانهاتقول له وتستفيد إلى مبلغ النيابة فالسيد بيقول لها أنا بلاغ طارئ لأنه هو الذي يدفع أكثر ولو عارف إنتآسفين يا مال فيكوي إذن أنت لن تتعطل ولا عارف أيام فيك وهي تخاف وتقول خلاص أنا حتى لكب الفلوس فيه مش هاتين ولو بتطلع من المستشفى ومجدي ومهاب يغذوها بروح وبروح وعمرو كمان بتكون موجودة في اللحظة دي لبطل لا مش عايزاك تعود معي يا مروى لأنهم مش سمح لي ونشاطات معايا من هنا أعود في الشأن لنجد ذلك في اللحظة دي فجعلها ذلك في اللحظة دي مروى بتكون زعلان جدا وفي مشهد تاني العلي ببعث لبدر ويبدأ معه ويظل يحكي لي إن تعرفت الأول إزاي وفي اللحظة دي مدى بدأ يحكي لهوبحب جدا.


ويقول عمر لعمر منح فكرا زيها لأني فعلا أحبها وفي مشهد تاني إنها اللؤلؤ. سلام عليك يا نجم لكن لولو بتكون متأكدا إنها بتكرارها جدا فكلما صدت داعش ودي كانت سريعا أحداث الحالة ستأتي لو عاجبك الفيديو كليب تجد تلك الحالة. فهي بدعمكم للفيديو طاقم خاص تجردك بزعم أنه يشكل حلقة جديدة مع السلامة.

مسلسل لؤلؤ الحلقة 38 الثامنة والثلاثون

تعليقات

التنقل السريع
    -->