القائمة الرئيسية

الصفحات

 م السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وأهلا بكم والحلال واحد وعشرين من مسلسل في يوم وليلة في الحالة دي بعد منظمة كما نظمت رفعت بيروح 



المسرح عن الرئاسة هو بيسأله على خالد واثر بيقول ما أعرفش عنه حاجة فالضابط بيطلب من أسر إن هو يدخل معهم ويبررون وظل في المصري اسر بيدخل معهم ويبدأ 

واليوم الأرض فالضابط كمال أول ما بيجي عندي الوضع اللي فيها خالد بيقولوا الصينى يبدى بيعمل إيه ؟ نعم من الواضح أنه في حد عايش في الأوغندي فاسر بيقولوا من الطبيعي أن يكون في سريري هنا 

أن يساعد أن يكون عندنا شغل كثير ومن تربتها هنا وبعد ما يخلص تفتيش في المسرح كله قبيلة أو أي حياة الضابط كمال بيقول للأسر لو خالف ذلك تعرفنا 

فاسر بيقولوا طيب ممكن أفهم في خطاب يقول إن دخلت متهم في جريمة قتل ومش من مصلحة كل ما تقدر عليه لأن أنت لو عملت كده تبريزي فأثر بيقولوا تحت 

أمرك فان. وفي مشهد ثاني محمود ب روح البيت زين تيسير عليك ويكون قاعد مستني هو متوتر ومش عارف هي عايزة وفي الوقت ذاته يصير بتأتي من بره فمحمود 

بيقول له أنا مستني كل من بعد ان تأخرت ويا للمفاجأة التي يحضرها وليس كل الوقت اذا تيسير بالفقيه محمود بتقول إن هي عارفة كل حاجة عن اللي هو كان عايز يعمله 

بتقولوا أنتم محمود كنت عايز تنصب علي أنت وصاحبك فمحمود بتفادي ولها اثنا عشر ينصب عليك اسمه اننا عايز آخذ حقي موني كبيسي سيصير بالزعامة محمود 

وبقول الحقيقة اللي انت عايزه تقدم مني فمحمود يتعصب ولا يعني ، كنا دائما بتقولوا زي ما انت سمعت كذا محمود يبدأ محمود ش داعش ان يضربها لكن تيسير بتدريب 

أحد على روسو فمحمود يتعودوا بإمساك روسو سوف نشهد ثاني حسن بيكلم لبناني ولا كررت في الموضوع بتاعنا ، فلبنان بتكون مترددا ، هي تقول فحسب 

ولا هي لبنان مستمر ، الديك في الوقت بدل لبنان بتقول إن هي مش ينفع تكمل معي وانني هي طول عمرها تحترم ومش عايز الموضوع لا يؤثر على علاقاتهم مع ضاعت 

فحسب جدا اولا ان تعرف بتقول يجب أن كل حاجة أنا فكرت فيها طلعت صحية لبنان ان تي في حدث فني في حياتي ، وأكيد بعدما ظهر قررت ان تأتي ديني 

قلوبنا التي كانت ترد عليه ، لكن حسن بالقطيعة لها عموما انك اخترت وما ترتعش تندمج قلوبنا. وفي مشهد ثاني محمود بروح البيت عندما حقوق ومحبوب بيقولوا ملك 

محمود محمود بيحكي هو على كل حاجة حصلت مع تيسير هو بيقول أنا قلت لك انني حلها الوحيد ان نأتي لها ، محجوب بيحاول يهدئ محمود لكن محمود بيكون صعبا 

على نفسه جدا من لتيسير عملته في الوقت اللي بيكلموا فيه محمود بيعرف الأرض ورصد كلها بتنزل دم محبوب ي تخض عليه جدا وبجانبه الدكتور عشان 

يتضمن عليه الدكتور بيقول والحمد لله بالحجة سطحي بس هو محتاج الى الراحة ف محبوب يكون بداية وحزينة بسبب اللي حصل ليبنوا في مشهد ثاني الدكتور بيقول 

إنه صار ليحيا في ممكن تقدر تشو فه تصرف تدخل عشر تتضمن عليه طيب وبتقول والحمد لله على كل ما يحيي هو اللي حصل في يحيي بيقول له أنا أول ما وصلت 

البيت لقيت أنه في حال ضرب لعرفات حاجة ويعكف الأرض ومدريد شي بالدنيا من بعدها ويسألها بيقول له وأنا من الذي ابني هنا فصار بتقول اصلا مالية عليك. فرحت 

البيت ويتكرر الآن في دعم أنا أعرفك على طول المستشفى لانني كنت خائفا عليه جدا في الوقت لا يحيا ويفرح جدا من كلام الثورة وبيقول له يا ريت نتعاون كل يوم علشان 

أسمع منه الكلام الحلو ده وصار بتقول له بطل دلع يحيى اما يحيى بيقول لهم إلى أي شيء صراحة بيت كويس ومش هاسكل غير لما عرف مين اللي دخل البيت وعمل كده 

. في مشهد ثاني خالد يقدر يوصل عند دول دالية ، لكن لما بيوصلوا إلى إنه هو مدمن مخدرات وفي مشكلة كبيرة حصل معي ، وأول ما بيدخل المكان اللي هو في 

الناس بيشوفوا خالد يحصل بينهم خلاف كبيرة ، فخالد يخوض العربية ويجري بسرعة من هناك ويكون جدا وبيقول أنا مش عارف ب يحصل معي على كده 

في مشهد ثاني حسن بيكون جدا من لبنان ، فهذا يكلف فواز فواز بيقول لو هي حسن في حدا جديدا فحسب بيقولوا مش أنت كنت عايز تعرف من الذى دور عار كما تفوق 

بيقولوا طبعا عايز أعرف في الوقت دا حسن بيقولوا ماشي عام وأنا أقول لك يعني هيدي كانت سريعا. أحداث الحل الواحد وعشرين من مسلسل في يوم وليلة يستعملون في 

تعليقات

التنقل السريع
    -->